Sunday, September 4, 2016

Opleiding Strategie Document Voorbeeld

Uitgelek Doel Document onthul dat korporatiewe Diversiteit opleiding is baie vreemd en ongemaklik Target het onlangs 'n paar mooi ongunstige pers dekking na 'n diskriminasie regsgeding n rassistiese multikulturele wenke dokument uitgedeel aan 'n Yolo County pakhuis onthul. Die kwessie van ras en stereotipes is moeilik vir 'n groot, regsgeding-fobiese korporasies. Wanneer hulle probeer om dit te hanteer, die resultate is redelik ongemaklik, dit blyk. Kim Bhasin op die Huffington Post het 'n afskrif van 'n interne dokument Doel gebruik om bestuurders op te lei op situasies wat ontstaan ​​in verband kan na ras, seksuele oriëntasie, geslag, geloof, en nog baie meer. Die script poog om te vertaal wat waarskynlik sou wees 'n ongelooflike tyd en moontlik ras aangekla oomblik in die werklike lewe in wetlik koeëlvaste en onbeduidende HR-praat. Hier is 'n volledige voorbeeld, wat probeer om bestuurders loop deur te reageer op die gebruik van 'n stereotipe oor Afro-Amerikaners 'n lid van die span se. Na die opmerking, die fiktiewe bestuurder in staat is om die situasie te ontlont en draai die gesprek terug na produktiwiteit in een sin: Wag 'n bietjie. Ons gaan nie ons probleme op te los deur te praat oor ander mense se werk gewoontes. Trouens, al hierdie kommentaar kan doen is trek ons ​​span uitmekaar - en ek m nie van plan om dit te duld nie. Nou, enige ander idees vir die kry van die produktiwiteit getalle tot Hier is die volle scenario: Doel / Huffington Post Huffington Post / Target Huffington Post / Target Silicon Beach Opleiding PRINCE2 projek Bekendstelling Sjabloon dokument met 'n Projek Bekendstelling Document (PID) jy definieer die projek se omvang en rigting en gebruik dit as 'n basis vir sy magtiging, bestuur en assessering van sy sukses. Die dokument besonderhede al die afsienbare gebiede van die projek, soos doelwitte, omvang, risiko's, kontrole en begroting. Die PID moet 'n paar stukkies inligting wat noodsaaklik is vir die sukses van 'n projek is bevat. As hierdie gebiede t duidelik sondaars gedefinieer vanuit die staanspoor is daar 'n goeie kans dat die projek sal misluk. Die PID moet dek die volgende areas: Ons PRINCE2 Stigting dek al jou behoefte om te leer om 'n PID en ander PRINCE2 gereedskap en tegnieke gebruik. Ons bied ook 'n volledige 5-dag PRINCE2 praktisyn natuurlik vir diegene wat wil om beide fases dek en neem albei eksamens. Jy kan 'n projek Bekendstelling Document sjabloon in ons PRINCE2 downloads afdeling (sien die PRINCE2 projek templates) af te laai. Ons sal kyk in 'n bietjie meer diepte op elk van hierdie sondaars en watter inligting wat jy nodig het in te sluit. Projek Definisie Die definisie projek verduidelik wat die projek moet bereik, insluitend: Projek Geskiedenis Waarom hierdie projek benodig, wat gebeure het veroorsaak dat die behoefte aan die projek doelwitte projek verlangde uitkomste beskryf die spesifieke uitkomste van die projek en wat die verwagte resultate sal wees volgende voltooiing projek. Projek omvang en uitsluitings detail oor die grense vir hierdie projek. Spesifiek wat ingesluit is en wat isn t ingesluit om enige verwarring of misverstande met belanghebbendes verder in die ry te vermy. Beperkings en aannames Beperkings of beperkings óf eksterne of interne om die projek wat jy hoef te faktor in die projek wat buite jou beheer Wat aannames maak jy wat 'n invloed op die projek Gebruikers en belangstellendes PRINCE2 definieer gebruikers as diegene wat, nadat die projek voltooi is, sal die produkte te gebruik om hulle in staat te stel om die beoogde voordele te verkry. Ander belangstellendes kan die volgende insluit verskaffers en borge. Interfaces beskryf hier wat koppelvlakke en interaksies van die projek sal hê, hetsy intern of ekstern tot jou maatskappy, sowel as skakels na ander verwante projekte. Projek Benadering In hierdie afdeling moet jy beskryf hoe die projek die nodige oplossing sal lewer, volgens die besigheid geval. Jy moet ook 'n lys van die vereiste om die projek se doelwitte te bereik vaardighede. Business Case n belangrike deel van enige projek is dit se voortgesette besigheid regverdiging. Dit regverdiging word beskryf in die Business Case wat beraamde koste, risiko's en die verwagte voordele moet dek. Die Besigheid geval dikwels 'n aparte dokument wat hier moet verwys word. Projekbestuurspan Struktuur In hierdie afdeling moet jy die struktuur van die projekspan te definieer, definieer die verskillende vlakke van bestuur, dit word gewoonlik gedoen in die vorm van 'n diagram. Sien die onderstaande beeld vir 'n voorbeeld: Rol Beskrywings Binne PRINCE2 elke lid van die span het gedefinieerde rolle en verantwoordelikhede. Die rolle gedefinieer in die vorige projekbestuurspan Struktuur artikel moet hier beskryf word. Elke projek sal verskil na gelang van die struktuur van die projek, maar sal waarskynlik die volgende insluit Rolle: Projek Raad Besigheid / Kliënte / Verskaffers belange (verteenwoordig op die projek Raad) Projek Assurance projekbestuurder Spanbestuurder Projek Support moontlike verandering Owerheid Kwaliteit bestuurstrategie Die kwaliteit bestuurstrategie beskryf hoe die projek sal voldoen aan die kliënt se kwaliteit verwagtinge en identifiseer met wie die verantwoordelikheid vir gehalte leuens. Soos die Business Case dit sal dikwels in 'n aparte dokument. Opset bestuurstrategie Die opset bestuurstrategie moet geskep word tydens die inisiëring n Projek stadium. Dit definieer die benadering geneem om te identifiseer, op te spoor en die beskerming van die projek bates so die projekbestuurder hul status kan dop terwyl hulle dwarsdeur die lewensiklus projek ontwikkel. Dit definieer ook die prosedures kwessie en verandering beheer wat aangewend sal word om die projek. Risikobestuurstrategie Die risiko bestuurstrategie moet die tegnieke wat gebruik sal word om die identifisering, assessering en kontrolerisiko tydens die projek beskryf. Die risikobestuurstrategie moet goed so gedokumenteer al die lede van die projekspan is bewus hoe dit tydens al die projekte aktiwiteite en wie verantwoordelik is vir die identifisering van die risiko's bestuur sal word. Kommunikasie-bestuurstrategie gebrek aan kommunikasie tussen die projekspan is 'n algemene rede vir mislukking projek. Die projekbestuurder is verantwoordelik om te verseker dat alle belanghebbendes bewus is van die projekte status. Die Kommunikasie-bestuurstrategie definieer die metode en frekwensie van kommunikasie tussen alle belanghebbende partye uit die projek bestuur om die projek Support Team. Projekplan Ten einde magtiging vir die projek te kry, moet die koste daaraan verbonde en tydskale gedefinieer. Afhangende van die omvang van die projek, moet die verskillende produkte, aktiwiteite en hulpbronne wat benodig word deur die projek omskryf word sodat hulle opgespoor kan word deur die projekbestuurder, dit is gedokumenteer in die projek plan wat dien as 'n basislyn om die vordering van die monitor projek. Dit is die Projek Bestuurders verantwoordelikheid vir die projek beplan werk regdeur lewensiklus van die projek se en die projek bestuur in te lig oor enige veranderinge wat kan invloed op die algehele uitkomste. Projek Controls Projekte moet beheer word sodat toepaslike en ingeligte besluitneming gemaak kan word. Definisie van die verhoog grense vir hierdie besluitneming sal geïdentifiseer word, toleransies wat vir die projek en hoe dit gemonitor en gerapporteer moet hierby ingesluit word ooreengekom het. Kleremakery van PRINCE2 Soos elke projek is anders, dit is gewoonlik dat PRINCE2 sal aangepas word om die aard van die projek aan te pas. Terwyl die basiese beginsels van PRINCE2 moet gebruik word, kan die projek bestuurspan die metode aan te pas by die spesifieke projek te pas. Hierdie afdeling moet dokumenteer hoe PRINCE2 sal aangepas word, byvoorbeeld die rolle, Temas of prosesse kan gewysig word om die omvang van die projek aan te pas. Soortgelyke poste wat jy kan hou: Tags Andy Trainer Definitive Guide to 'n goeie toets strategiedokument Ontwikkel met hierdie 7 Eenvoudige Stappe Wat is toetsprosedures n strategie beplan vir die definisie van toetsing benadering, wat jy wil bereik en hoe jy gaan om dit te bereik. Hierdie dokument verwyder al onsekerheid of vae vereiste state met 'n duidelike plan van aanpak vir die bereiking van die toets doelwitte. Toets strategie is een van die belangrikste dokumente vir QA span. Skryf dit effektief is 'n vaardigheid elke tester moet bereik in hul loopbaan. Dit inisieer jou denkproses wat help om baie ontbreek vereistes te ontdek. Dink en toets beplanningsaktiwiteite hulp span te toets omvang en toets dekking definieer. Dit help toets bestuurders duidelike stand van die projek te kry op 'n punt. Die kanse van die vermiste 'n toets aktiwiteit is baie laag wanneer daar 'n behoorlike toets strategie in plek. uitvoering toets sonder enige plan selde werk. Ek weet spanne wat strategie dokument skryf, maar nooit verwys dit terug terwyl toets uitvoering. Toets strategie plan moet met die hele span bespreek sodat die span konsekwent benadering en verantwoordelikhede sal wees. In streng spertye, kan jy net t afstand doen van enige toets aktiwiteit as gevolg van tydsdruk. Ten minste is dit moet gaan deur 'n formele proses voor om dit te doen. Toets Strategie teen Toets Plan: Oor die jare, sien ek 'n baie verwarring tussen hierdie twee dokumente. So laat ons begin met basiese definisies. Oor die algemeen is dit doesn t saak wat eerste kom. Toets beplanning dokument is 'n kombinasie van strategie ingeprop met algehele projek plan. Volgens IEEE Standard 829-2008, strategie plan is 'n sub-item toets plan. Elke organisasie het hul eie standaarde en prosesse om hierdie dokumente te handhaaf. Sommige organisasies sluit strategie besonderhede in toets plan self (hier is 'n goeie voorbeeld hiervan). Sommige organisasies lys strategie as 'n sub in die toets plan, maar besonderhede word geskei in verskillende toets strategie dokument. Projek omvang en toets fokus gedefinieer in toets plan. Kortom, dit gaan oor toets dekking, beskik om getoets te word, beskik nie om getoets te word, skatting, skedulering en hulpbronbestuur. AANGESIEN toetsprosedures definieer riglyne vir toets benadering ten einde die doelwitte en uitvoering van toets tipes gedefinieer in die toets plan toets te bereik wat gevolg moet word. Dit handel oor toets objektief, benadering, toets omgewing, outomatisasie strategie en gereedskap, en risiko-analise met noodplan. Om op te som toets plan is 'n visie van wat jy wil bereik en toetsprosedures is 'n aksieplan wat ontwerp is om hierdie visie te bereik Hoop dit sal al jou twyfel skoon te maak. James Bach het meer oor hierdie onderwerp hier. Proses om 'n goeie toets strategie dokument te ontwikkel: Don t volg die templates sonder om te verstaan ​​wat die beste werk vir jou projek. Elke kliënt het sy eie vereistes en moet jy vashou aan die dinge wat perfek werk vir jou. Moenie enige organisasie of enige standaard blindelings nie kopieer. Maak altyd seker of dit help vir jou en jou prosesse. Hier is 'n voorbeeld strategie sjabloon wat uiteensit wat gedek moet word in hierdie plan saam met 'n paar voorbeelde te illustreer wat sin maak om te dek onder elke komponent. Gemeenskaplike afdelings van toetsprosedures dokument: Stap 1 Omvang en Oorsig: Projek oorsig saam met inligting oor wat hierdie dokument moet gebruik. Sluit ook besonderhede soos wat sal hersien en hierdie dokument goed te keur. Definieer toets aktiwiteite en fases te met tydlyne uitgevoer met betrekking tot algehele projek tydlyne omskryf in toets plan. Stap 2 Toets Benadering: Definieer toetsproses, vlak van toetsing, rolle en verantwoordelikhede van elke spanlid. Vir elke toets tipe omskryf in toetsplan (bv eenheid. Integrasie, stelsel, regressie, installasie / verwydering. Bruikbaarheid, vrag, prestasie, en sekuriteit toets) beskryf waarom dit saam met besonderhede soos wanneer om te begin, toets eienaar, verantwoordelikhede moet gedoen word , toetsing benadering en besonderhede van outomatisasie strategie en instrument indien van toepassing. In toets uitvoering is daar verskeie aktiwiteite soos die toevoeging van nuwe defekte, defek triage, defek opdragte, re-toets, regressie toets en uiteindelik toets aftekening. Jy moet presies stappe wat gevolg moet word vir elke aktiwiteit te definieer. Jy kan dieselfde proses wat in die vorige toets siklusse gewerk vir jou volg. A Visio aanbieding van al hierdie aktiwiteite, insluitend aantal testers en wat sal werk op watter aktiwiteit is baie nuttig om vinnig te verstaan ​​rolle en verantwoordelikhede in die span. Bv defek bestuur siklus noem die proses om nuwe defek teken. Waar om dit te teken, hoe om nuwe defekte, wat die defek status moet wees, wat defek triage, wie om defekte te wys na triage ens Ook definieer verandering bestuur proses moet doen aanteken. Dit sluit omskrywing verandering versoek voorlegging, sjabloon te gebruik, en die proses om die versoek te hanteer. Stap 3 Toets Omgewing: Testomgeving opstel moet inligting oor aantal omgewings en vereis die opstel van elke omgewing te skets. Bv een toets omgewing vir funksionele toetsspan en 'n ander vir UAT span. Definieer aantal gebruikers ondersteun op elke omgewing, toegang rolle vir elke gebruiker, sagteware en hardeware vereistes soos bedryfstelsel, geheue, vrye skyfspasie, aantal stelsels ens Definiëring toetsdata vereistes is ewe belangrik. Verskaf duidelike instruksies oor hoe om toetsdata te skep (óf genereer data of gebruik produksie data deur maskering velde vir privaatheid). Definieer toets data rugsteun en die herstel van strategie. Toets omgewing databasis kan in die moeilikheid as gevolg van verwerkte toestande in die kode. Ek onthou die probleme wat ons in die gesig gestaar op een van die projekte en daar was geen databasis Friends strategie omskryf en ons verloor die hele data as gevolg van kode kwessies. Friends en herstel proses moet bepaal wie rugsteun sal neem, wanneer om te rugsteun, wat in Friends te sluit neem toe tot databasis, wat dit sal herstel en data maskering stappe wat gevolg moet word indien databasis herstel herstel. Stap 4 toets gereedskap: Definieer toets bestuur en outomatisering gereedskap wat nodig is vir toets uitvoering. Vir prestasie, vrag en sekuriteit toets beskryf die toets benadering en gereedskap wat nodig is. Noem of dit open source of kommersiële instrument en hoeveel gebruikers word ondersteun op dit en daarvolgens op. Stap 5 Release Control: Soos in ons vorige UAT artikel. onbeplande vrylating siklus tot gevolg kan hê in verskillende sagteware weergawes op toets en UAT omgewings. Vrylating bestuursplan met behoorlike weergawe geskiedenis sal verseker toets uitvoering van alle veranderings in daardie vrylating. Bv stel bou bestuursproses wat sal beantwoord waar nuwe bou beskikbaar moet gemaak, waar dit moet ontplooi word, wanneer om nuwe bou, vanwaar die produksie bou, wat sal gee gaan, no-go sein vir die produksie release ens Stap 6 te kry risiko-analise: Lys al die risiko's wat jy dink. Gee 'n duidelike plan om hierdie risiko's en ook 'n noodplan in die geval as jy sien hierdie risiko's in werklikheid te versag. Stap 7 Review en goedkeurings: Wanneer al hierdie aktiwiteite word gedefinieer in toetsprosedures plan dit moet hersien vir aftekening deur almal wat betrokke is soos projekbestuur, besigheid span, ontwikkelingspan en stelsel administrasie (of omgewingsbestuur) span entiteite. Opsomming van hersiening veranderinge moet opgespoor by die bedel van die dokument saam met Goedkeurder naam, datum en kommentaar. Ook dit is 'n lewende dokument betekenis dit moet voortdurend hersien en opgedateer met die toetsproses verbeterings. Gevolgtrekking: Toets strategie is nie 'n stuk papier. Dit is die weerspieëling van die hele QA aktiwiteite in software te toets lewensiklus. Verwys hierdie dokument tyd tot tyd in toets uitvoering proses en volg plan totdat die sagteware vrylating. Wanneer projek nader die release date dit is redelik maklik sny op die toets aktiwiteite deur te ignoreer wat jy in toetsprosedures dokument omskryf. Maar is dit raadsaam om te bespreek met jou span of vermindering van 'n bepaalde aktiwiteit sal jou help om weer vry sonder enige potensiële risiko van belangrike kwessies plaas vrylating. Die meeste van die ratse spanne kap op skrif strategie dokument as span fokus is op toets uitvoering eerder as dokumentasie. Maar met 'n basiese toets strategie plan altyd help om duidelik te beplan en te versag risiko's verbonde aan die projek. Agile spanne kan vang en dokument al hoëvlak aktiwiteite te toets uitvoering te voltooi op tyd sonder enige probleme. Ek is seker die ontwikkeling van 'n goeie toets strategie te beplan en pleeg om te volg sal dit beslis verbeter toetsproses en kwaliteit van die sagteware. Dit sou my plesier wees as hierdie artikel inspireer jou om 'n toets strategie plan vir jou projek skryf As jy graag hierdie pos oorweeg asseblief deel dit met jou vriende


No comments:

Post a Comment