Viëtnam: Banke Geld Viëtnam: Banke Geld Deel jou kennis Geld: Die amptelike geldeenheid in Viëtnam is Dong. Die Dong is nie-omskepbare en in Oktober 2015 verhandel teen sowat 22300 om dollar. Jy kan die webwerf van Vietcombank gebruik om die daaglikse wisselkoers sien. Die O S dollar, verkieslik vars skoon rekeninge, word algemeen aanvaar onder groot winkels en restaurante. Die nadeel hiervan is dat die pryse sal omgeskakel word vanaf Dong by die verkoper se uitverkore wisselkoers, wat mag of nie mag nie naby aan die amptelike wisselkoers wees, en sal tot die naaste dollar word afgerond, maak dit duurder as die kos in Dong. Dit is onwettig om 'n lys van pryse of vra vir betaling in enige geldeenheid wat nie die Dong. Die Euro, Pond en verskeie ander geldeenhede is ook maklik om te ruil. As jy van plan is om jou huis geldeenheid te ruil vir Dong, verseker jou notas is skoon en onbeskadig, soos banke en ander beurse nie enige notas wat verskeur sal aanvaar, oormatig opgefrommel of skryf op hulle. Visa en Master card is besig om meer aanvaarde in baie van die groter hotelle en restaurante, veral in die groter stede met gewoonlik 'n bybetaling van 3. Maak seker dat die Viëtnamese notas wat jy ontvang is nie geskeur, dit is omdat baie winkels en restaurante hulle nie sal aanvaar nie. Probeer ook te veel geld te verander op 'n tyd, as jy sal eindig met 'n groot prop van notas. Die grootste denominasie is tans 500,000 dong (ong. USD 24). Wees versigtig, die 20.000 notas kyk net 'n bietjie anders as die 500,000 een, maar die waarde is 'n groot gaping. Handy wenk: Hou 500,000 dong notas apart van jou ander dong notas. Minder kans verwarring dan. Ander papier notas is 100, 200, 500, 1000, 2000, 5000 10000, 20000, 50000, 100000, 200000, 500000 Dong. Die meeste is duidelik identifiseerbaar deur kleur. Jy kan 'n verwysing uit Wikipedia te kry of doen 'n soektog na Viëtnamese currecny. Wanneer jy die pryse met Taxi bestuurders of winkels, stem, gebruik altyd Dong om argumente later red oor die wisselkoers wat jy verwag. Terwyl die meeste van die amptelike koers van die burgers banke sal gebruik, 'n paar probeer om anders redeneer. dubbel altyd die sukses persentasie wat jy aangebied. Ook met so 'n hoë denominasies van kennis, wees versigtig van algemene swendelary loop deur straat verkopers waar jy kort verander met 'n faktor van tien (bv as deel van jou verandering, jy kan ontvang vyf 2000 dong notas as 100,000 VND). Buite Viëtnam die Dong word normaalweg nie aanvaar (uitgesluit Kambodja en Laos), so voor jy vertrek die land te onthou om te ruil enige Dong gelaat. In lughawe Saigon jy kan voor immigrasie verander na twee bank skerm wat die standaard koers plus 2 fooi te gebruik. Na immigrasie daar nog twee klein hutte dat geen fooi, geen ontvangs en standaard tarief hef. Met sy aankoms daar twee ruil stand met 'n normale wisselkoers en 'n klomp van die OTM buite draai regter. Die belangrikste gebiede van valuta op die lughawe, as jy die aankoms sitkamer te verlaat. Die tariewe verskaf is baie kompeterend met eksterne tariewe en naby aan dié opgelaai deur valuta programme. Daar is gratis WiFi by die lughawe vir jou om 'n tjek te doen. Daar is geen fooi gehef word vir die uitruil van valuta en die pryse is geplaas op 'n kaart gestempel met amptelike punt die Bank se. Daar is geen geldwisselaars in Da Nang, die beste wat jy kan doen is om te loop in 'n bank en vra beleefd vir die valuta. Daar is baie van die banke langs die hoofpaaie, maar jou myle dalk mag wissel. Op Hoi An (Unesco terrein naby Da Nang) is daar winkels gepos met valuta maar die wisselkoers is baie laer as dié wat deur die banke. Let daarop dat banke op Sondag gesluit. Daar is 'n aantal internasionale banke wat in beide Hanoi en Ho Chi Minh City met 24-uur kontantonttrekking fasiliteite. Die meeste OTM in staat stel om kontant te kry van VISA, Master Card, Cirrus, Maestro, Plus en JCB netwerk. Onder Viëtnamese wet, kan OTM net afsien kontant in Viëtnamees Dong. Huidige bedrae wat op enige gegewe tyd kan onttrek is gewoonlik baie laag, 2000000 Dong met 'n bykomende gebruik aanklag veranderlike van 30.000d up. Op Maart 2014 die situasie is erger veral vir debietkaart gebruik van MasterCard kring (Cirrus, Maestro), terwyl Visa debietkaart met meer kitsbanke aanvaar. Banke is die verhoging van gelde teen buitelandse debietkaarte, sowel Techcombank en Vietinbank hef 55.000d (die laaste selfs sonder om die bedrag, net 'n generiese boodskap Daar sal fooie wees, of selfs sonder 'n boodskap). Vermy beide, gebruik SCB. Vietcom bankkoste gewoonlik 20,000 dong. Die MB Bank (aka Militêre Bank) OTM Don t beheer Buitenlandse kaarte (nagegaan Januarie 2016). In HCM Stad kan die beste keuse steeds (November 2015) Commonwealth Bank (Australië) met 'n 40,000d fooi en 'n maksimum perk van meer as 10.000.000d, 4 OTM rondom Bui Vien St, geen plan om die netto Buite HCMC brei. ANZ en HSBC het 'n 10.000.000d en 4,800,000d maar met 'n hoë koste. Citibank OTM by HCM Lughawe toelaat onttrekkings van 8500000 Dong. Donga kan optrek na 5.000.000 Dong maar dit aanvaar slegs kaart van die Visa kring, geen MasterCard. Daar is niks om jou te stop om jou kaart terug in om meer geld uit te kry, maar onthou jy nog onderhewig aan jou eie bank se daaglikse kontantonttrekking perke, oor 500E vir Maestro / MasterCard netwerk in Europa, en jy betaal jou bank fooi elke tyd. Ook, maak seker jy jou bank voor die reis na Vietnam sê as jy van plan is om jou kaart te gebruik om kontant te trek uit OTM is. Die masjiene hier gebruik die magnetiese strook nie meer veilig chip tegnologie. Neem kennis van die Australiërs: Gestoor waarde kaarte waar jy voorbelading met een of meer buitelandse geldeenhede is oor die algemeen swak waarde. Om te vergoed vir geen fooie, hulle bied oor die algemeen 'n swak wisselkoers wat baie groot verborge fooie bevat. Byvoorbeeld Commonwealth Bank se Reis Geld kaart aanklagte n verborge fooi (via die armes koers) van ongeveer 12 op die omskakeling van AUD om VND, en dieselfde geld weer op die omskakeling na AUD. Om enige ongebruikte fondse terug wanneer jy weer tuis kan ook moeilik wees. Jy kan voordeel trek indien die wisselkoers daal dramaties nadat jy die kaart gelaai, maar dit kan ook na die ander kant gaan. Een manier om hierdie fooie versteek in die wisselkoers te vermy is om net die kaart laai met jou huis geldeenheid, wat is AUD vir Australiërs. Daarna gewen het jy t hoef te betaal om ongebruikte fondse terug te skakel na AUD na die reis, en al doelskoppe om VND terwyl oorsese sal gebeur ten tyde van die transaksie, die gebruik van MasterCard se koers, wat ongeveer die korrekte wisselkoers (wat jy Ð kyk As jy sit AUD Googled om VND - dit is wat bankiers roep 'n mid-tempo en bevat geen verskuilde koste) en jy betaal slegs 'n uitdruklike, plat 3 fooi. Twee kaarte beskikbaar vir Australiërs is die Citibank Plus visum debietkaart, wat jou eie fondse gebruik, en die 28Degrees MasterCard, wat 'n kredietkaart (en wat van 1 Januarie 2014 sal stewige fooie vir kontantonttrekkings hef selfs vir kaarte wat in krediet ). Beide het geen buitelandse valuta fooie en een van die beste wisselkoerse jy sal kry. Die 28Degrees kaart was die keuse Magazine Reiskaart van 2012. Let Italië: Slegs een fooi gratis debietkaart bestaan, CheBanca (Maestro / MasterCard), nul fooi, nul koste, standaard MasterCard wisselkoers, maar soos ander MC kaart beperkte ondersteuning in Viëtnam. Openheid om buitelandse beleggings Viëtnam moedig buitelandse belegging as deel van sy strategie vir die ontwikkeling, en die regering van Vietnam (GVN) is verbind tot die verbetering van die land se besigheid en belegging klimaat. Die Beleggingsreg van 2005 verskaf die wetlike raamwerk vir buitelandse belegging in Vietnam. Viëtnam is die 150ste lid van die World Trade Organization op 11 Januarie 2007. Viëtnam egter kommer bly in sommige gebiede, soos die beskerming van intellektuele eiendomsregte (IER) en doeltreffendheid van die hof / arbitrasie stelsel. Die GVN hou gereeld vergaderings met die private sektor, insluitend beide plaaslike en buitelandse ondernemings en sakeverenigings, om sake van belang vir die private sektor te bespreek. Buitelandse beleggers gebruik hierdie vergaderings om aandag te vestig op belegging struikelblokke in Viëtnam. Hierdie forums, tesame met gereelde dialoog tussen GVN amptenare en buitelandse beleggers, het gelei tot verbeterde kommunikasie en toegelaat het dat buitelandse beleggers om kommentaar te lewer en invloed baie regs - en prosedurele hervormings. Ten spyte van die GVN se arbeidswette en implementering van die wette is nie goed ontwikkel, maatskappye soms in die gesig staar probleme met arbeid bestuur kwessies. Hier volg Viëtnam se ranglys volgens verskeie indekse: Die Beleggingsreg 2005, tesame met die uitvoeringsbesluiten en omsendbriewe, reguleer belegging in Viëtnam, insluitend beleggers regte en verpligtinge, belegging aansporings, staatsadministrasie van belegging aktiwiteite, en buitelandse belegging. Die Investment wet maak ook voorsiening vir waarborge teen die nasionalisering of konfiskering van bates en geld vir beide buitelandse en plaaslike beleggers. Die Beleggingsreg wys verbode en beperkte sektore vir belegging, maar daar is bykomende wette wat voorwaardes geld vir beleggings in sektore soos mynbou, post en telekommunikasie, eiendom handel, bankwese, sekuriteite, en versekering. Die Investment wet maak voorsiening vir vyf hoof vorme van direkte buitelandse belegging: (1) 100 persent in buitelandse besit of binnelandse besit maatskappye (2) gesamentlike ondernemings (JV) tussen binnelandse en buitelandse beleggers (3) besigheid kontrakte (soos kontrakte besigheid samewerking (BCC), bou-en-bedryf ooreenkomste (BOT en BTO) en bou en oordrag kontrakte (BT)) (4) bydrae kapitaal vir die bestuur van 'n maatskappy en (5) samesmelting en verkryging (MA). Buitelandse beleggers kan indirek belê deur die koop van sekuriteite of belê deur middel van finansiële tussengangers. Viëtnam het geleidelik oopgemaak sommige sektore vir buitelandse beleggings deur M se internasionale verpligtinge, die ekonomiese sektor in die vraag, en die tipe belegger, onder andere. Daar is eienaarskap beperkings vir sekere gelys op die sektore aandelebeurs en diens Vietnam maatskappye. Buitelandse eienaarskap kan nie meer as 49 persent van die genoteerde maatskappye en 30 persent van genoteerde maatskappye in die finansiële sektor. 'N buitelandse bank is toegelaat om 'n 100 persent in buitelandse besit bank in Viëtnam te vestig, maar mag slegs die eienaar van tot 20 persent van 'n plaaslike handelsbank. Individuele buitelandse beleggers word gewoonlik beperk tot 15 persent eienaarskap, alhoewel 'n enkele buitelandse belegger eienaarskap kan verhoog tot 20 persent deur middel van 'n strategiese alliansie met 'n plaaslike vennoot. Die Beleggingsreg onderskei vier soorte sektore: (1) verbied sektore (2) aangemoedig sektore (3) voorwaardelike sektore van toepassing op beide buitelandse en binnelandse beleggers en (4) voorwaardelike sektore slegs van toepassing op buitelandse beleggers. Die lys van sektore waarin buitelandse beleggings is verbode sluit gevalle waar die belegging nadelig vir nasionale verdediging, sekuriteit en openbare belang, gesondheid, en historiese en kulturele waardes sou wees. Die lys van sektore waarin belegging aangemoedig sluit hoë-tegnologie, landbou, arbeidsintensiewe bedrywe (diens 5,000 of meer werknemers), die ontwikkeling van infrastruktuur, en projekte geleë in afgeleë en bergagtige gebiede. Die lys van sektore waarin belegging is voorwaardelike geld vir beide buitelandse en binnelandse beleggers en sluit diegene wat 'n impak op nasionale verdediging, sekuriteit, sosiale orde en veiligheid kultuur, inligting, druk en publiseer finansiële en bankdienste openbare gesondheid vermaak dienste Real Estate opname, prospektering, eksplorasie en ontginning van natuurlike ekologie hulpbronne en die omgewing en onderwys en opleiding. Die sektore waar sekere voorwaardes is van toepassing op buitelandse beleggers net sluit telekommunikasie, pos - netwerke, hawens en lughawens, en ander sektore soos per Vietnam se verpligtinge onder internasionale en bilaterale ooreenkomste. Buitelandse beleggers het die reg om te verkoop, die mark, en te versprei wat hulle plaaslik vervaardig en goedere wat nodig is vir hul belegging projekte en insette direk verband hou met die produksie, op voorwaarde dat hierdie reg is ingesluit in hul belegging lisensie in te voer. Buitelandse deelname aan verspreiding dienste, insluitend kommissie agente, groothandel en kleinhandel dienste, en franchise, geopen om ten volle in buitelandse besit ondernemings in 2009. Viëtnam het sekere produkte uit sy WHO verspreidingsdienste verpligtinge, insluitend rys, suiker, tabak, ru uitgesluit en verwerk olie, farmaseutiese, plofstof, nuus en tydskrifte, edelmetale en edelstene. Verspreiding van alkohol, sement en beton, kunsmis, yster en staal, papier, bande, en oudiovisuele toerusting oop vir buitelandse beleggers in 2010. Provinsiale owerhede in Viëtnam se 63 stede en provinsies het oor die algemeen die gesag om belegging lisensies uit te reik. Provinsiale owerhede en die bestuursrade van industriële gebiede is die uitreiking entiteite vir die meeste vorme van belegging lisensiëring, met die uitsondering van opbou en werk projekte (BOT, BO, BTO), wat steeds gelisensieer deur die sentrale regering. Binnelandse beleggers met projekte van minder as VND 15000000000 (ongeveer USD 714,000) hoef nie belegging lisensies te bekom. Die prosedure wat gevolg moet verkry belegging sertifisering is kompleks, wat beleggers aan die goedkeuring van verskeie ministeries en / of agentskappe te kry, afhangende van eienaarskap (buitelandse of binnelandse), grootte en die sektor van die belegging. Projekte geag van s Kantoor te wees (sien onder). Beleggings in voorwaardelike sektore soos uitsaai, mynbou, telekommunikasie, bankwese en finansiering, hawens en lughawens, en opvoeding is onderhewig aan 'n meer komplekse proses van lisensiëring. Lisensiëring is wat nodig is om 'n nuwe belegging te vestig asook beduidende veranderinge aan 'n deurlopende onderneming, soos om belegging kapitaal te verhoog maak, te herstruktureer die maatskappy deur die verandering van die vorm van belegging of 'n belegging verhoudings tussen buitelandse en binnelandse vennote, of voeg bykomende sake-aktiwiteite . Desentralisasie van lisensiëring gesag om provinsiale owerhede het die lisensiëring proses egter vaartbelynde en aansienlik verminder verwerking tye, dit het ook aanleiding gegee tot 'n aansienlike streeks verskille in prosedures en interpretasies van toepaslike belegging wette en regulasies. Belegging projekte wat deur die Eerste Minister goedgekeur moet word, sluit in: - Alle projekte, ongeag van kapitaal bron en grootte, in lughawens en hawens mynbou, olie en gas radio en televisie casino tabak hoër see onderwys vervoer na en lewer dienste telekommunikasie en internet netwerke druk en die publikasie van onafhanklike wetenskaplike navorsing instellings en vestiging van industriële, uitvoer verwerking, hoë-tegnologie en ekonomiese sones. - Alle projekte wat kapitaal van meer as VND 1500000000000 (ongeveer USD 71000000), ongeag van buitelandse eienaarskap, in elektrisiteit minerale verwerking en metallurgie spoorweë, paaie en binnelandse waterweë en alkoholiese drank. - Alle buitelandse-belê projekte in die see vervoer, post en telekommunikasie, publiseer, en onafhanklike wetenskaplike navorsing eenhede. Vietnamese owerhede te evalueer belegging lisensie-aansoeke met behulp van 'n aantal kriteria, insluitende die wettige status en finansiële vermoëns van die buitelandse en Viëtnamese beleggers die projek projek aansporings insluitende belastingkoerse en grond, water, en die see oppervlak huur koste. Die Handelsreg 2005 en die implementering van riglyne vervat in besluit 72, uitgereik in Julie 2006, toe buitelandse maatskappye om takke of verteenwoordiger kantore te vestig. Takke kan betrek in die handel aktiwiteite, terwyl die verteenwoordigende kantore toegelaat word om skakeling met kliënte, te onderhandel en kontrakte namens hul moedermaatskappy, en marknavorsing, maar nie om betrokke te raak in die kommersiële of wins maak aktiwiteit. Deelname van buitelandse beleggers in die GVN Program Buitelandse beleggers word toegelaat om aandele te koop in staatsbesit ondernemings (SOE) word (omgeskakel word na die gesamentlike stock companies, maar dikwels nie ten volle geprivatiseer) deur die GVN. Aandele word tipies aangebied deur 'n prys veiling, hoewel die proses is nie altyd duidelik of deursigtig. Buitelandse eienaarskap in sekere gespesifiseerde sektore mag nie meer as 49 persent. Ander Belegging verwante wetgewing Viëtnam se bankrotskap wet van 2004 bepaal dat behalwe krediteure partye in staat is om deel te neem in bankrotskap prosedures en gee howe gesag om te gaan met insolvent besighede. Die Wet op Mededinging van 2004 het ten doel om 'n billike en nie-diskriminerende kompetisie omgewing te skep, en te beskerm en regverdige mededinging aan te moedig. Die wet erken die belangrikheid van die regte van organisasies en individue om vrylik te kompeteer, en spreek anti-mededingende ooreenkomste, staatsmonopolieë, ekonomiese konsentrasie, en onregverdige mededinging. Viëtnam verlaag korporatiewe inkomstebelasting koerse 28-25 persent in Januarie 2009 Korporatiewe inkomstebelasting vir winning nywerhede wissel 32-50 persent, afhangende van die projek, en kan so laag as 10 persent wees as 'n belegging gemaak in geselekteerde prioriteit sektore of in afgeleë gebiede. Aansporings is dieselfde vir beide buitelandse-belê en plaaslike ondernemings. Viëtnam nie winste kwytgeskeld deur buitelandse-belê maatskappye belas. Tog is maatskappye wat nodig is om hul plaaslike belasting en finansiële verpligtinge na te kom voor die kwytskelding van winste in die buiteland en word nie toegelaat om verliese te versamel. 'N Nuwe persoonlike inkomstebelasting regime plaas Viëtnamese en buitelanders op dieselfde belastingkoers skedule in werking getree het in Januarie 2009. Die nuwe wet reguleer alle vorme van persoonlike inkomste, insluitend inkomste voorheen aan ander wette soos inkomste uit individuele besighede en verkope eiendom onderhewig. Die laagste en die hoogste marginale belastingkoerse is 5 persent en 35 persent onderskeidelik. Viëtnam en die Verenigde State van Amerika begin gesprekke in die rigting van 'n bilaterale ooreenkoms oor die vermyding van dubbele belasting in Desember 2010 en sal hul derde ronde van onderhandelinge te hou in Maart 2012 Gesprek en oordrag Beleid Buitelandse ondernemings word toegelaat om wins te keer in harde valuta, inkomste uit gesamentlike ondernemings, inkomste uit dienste, tegnologie oordrag, en wettig besit kapitaal en intellektuele eiendom, na die betaling van alle betrekking laste. Buitelanders word ook toegelaat om tantieme en fooie betaal vir die verskaffing van tegnologie en dienste, kapitaal en rente op lenings verkry vir sakebedrywighede, beleggingskapitaal, en ander geld en bates te keer. Volgens die Ordonnansie 2005 op buitelandse valuta beheer, sal alle transaksies geldeenheid tussen inwoners en nie-inwoners van Viëtnam vrylik gedoen. Inwoners word toegelaat om buitelandse valuta rekeninge oop te maak. Uitvoerders moet alle buitelandse valuta verdienste in 'n buitelandse valuta-rekening terugverwys met 'n gemagtigde verskaffer kredietinstelling in Viëtnam. Behoud van buitelandse valuta verdienste oorsee vereis die goedkeuring van die Staat Bank van Viëtnam (SBV). Buitelandse beleggers sal na verwagting vir hul buitelandse valuta vereistes. Die wette bepaal dat die GVN sal help balanseer buitelandse valuta voorrade vir buitelandse beleggers in vervoerinfrastruktuur, energie, en afvalbestuur wanneer banke is nie in staat is om hul buitelandse valuta vereistes voldoen. Die SBV publiseer daaglikse gemiddelde interbank wisselkoerse teen die Amerikaanse dollar, en dan laat dollar / dong transaksies te beweeg in 'n band rondom hierdie daaglikse tarief. Die SBV gehandhaaf het 'n handel band van minder as / - een persent sedert Februarie 2011. tekorte Dollar op verskillende tye is aangemeld nie tussen in 2009 en 2011, wat die SBV beweer was 'n gevolg van die wêreldwye resessie en tekorte aanhoudende handel Viëtnam se. Baie ondernemings berig moeite in die verkryging van voldoende dollar fondse, en beweer dat hulle moes dollars te koop teen hoër pryse swart-mark of betaal addisionele bankkoste (benader swart-mark pryse) vir huidige wisselkoers. tekorte dollar gebly 'n onderbroke probleem aan die einde van 2011. Onteiening en Vergoeding Die Amerikaanse sending weet van geen onlangse gevalle van onteiening van 'n buitelandse belegging deur die GVN. Gedurende 2010, was daar egter 'n paar voorvalle waarin buitelandse beleggers is onder druk geplaas deur die provinsiale of nasionale regering om die tempo van ontwikkeling projek te verhoog of om addisionele projek kapitaal in te samel, of die risiko van die verlies van hul belegging lisensie. Gedurende 2011, een belegger geliasseer eise vir internasionale arbitrasie teen 'n provinsiale regering vir die kansellasie van sy belegging sertifikaat vir vertragings projek nadat die regering glo gelisensieer mynbou op die eiendom van die belegger is die ontwikkeling van 'n oord. Onder die VSA-Viëtnam bilaterale handelsooreenkoms (BTA), in enige toekomstige geval van onteiening of nasionalisering van die Amerikaanse belegger bates, Viëtnam sal verplig wees om internasionale standaarde van behandeling toe te pas - dit is, om so 'n aksie vir 'n openbare doel, in 'n nie-diskriminerende wyse, in ooreenstemming met behoorlike regsproses, en met betaling van vinnige, voldoende en effektiewe kompensasie. Die hiërargie van Viëtnamese howe sluit in: (1) Hooggeregshof (2) Provinsiale howe en (3) Distrik Hof. Die howe werk in vyf afdelings: strafregtelike, siviele, administratiewe, ekonomiese en arbeid. Parallel aan die hof stelsels is die Mense se Procuracy kan 'n oordeel te protesteer of vra vir 'n oorsig van 'n geval. Daarbenewens, Viëtnam het 'n stelsel van onafhanklike arbitrasie sentrums, onder die Kommersiële Arbitrasie Ordonnansie (2003) gestig, wat afdwingbaar arbitrale toekennings kan gee. Buitelandse en plaaslike arbitrale toekennings is wetlik afdwingbaar in Viëtnam. Viëtnam 'n party by die ooreenkoms New York op die erkenning en tenuitvoerlegging van buitelandse scheidsrechter, wat beteken dat buitelandse scheidsrechter gelewer deur 'n erkende internasionale arbitrasie instelling moet gerespekteer deur Viëtnamese howe sonder 'n hersiening van die saak is meriete. Onder die belegging hoofstuk van die BTA, Viëtnam gee VS beleggers die reg om 'n verskeidenheid van derdeparty-meganismes geskilbeslegting kies in die geval van 'n belegging geskil met die GVN. Viëtnam het nog nie tot die Konvensie toegetree rondom die vestiging van Investment Geskille tussen State en Burgers van ander lande (ICSID), maar het die Verenigde State van Amerika gevra om raad in hierdie gebied te voorsien as deel van die Amerikaanse hulp program tegniese ontwerp om Viëtnam te help om implementeer die BTA. Die Ministerie van Beplanning en Belegging (MPI) het 'n voorstel om die GVN voorgelê aan te sluit die ICSID, wat nog onder oorweging. Viëtnam se regstelsel, insluitende sy dispuut en eise nedersetting meganismes, bly onderontwikkel en oneffektief is in die beslegting van geskille. Onderhandeling tussen die betrokke partye is die mees algemene en verkies middel van geskilbeslegting. Onder die burgerlike wetboek 2005, alle kontrakte is onderhewig aan eenvormige reëls oor die hele kontraktuele verhoudings, insluitend diegene wat met buitelandse ondernemings. In buitelandse siviele kontrakte, word partye toegelaat word om buitelandse wette kies as verwysing vir hul kontraktuele ooreenkoms, met dien verstande dat die toepassing van die wet nie die basiese beginsels van die Viëtnamese wet oortree. Daarbenewens is kommersiële kontrakte tussen ondernemings ook gereguleer deur die Handelsreg 2005. Prestasievereistes en Aansporings As deel van sy lidmaatskap van die WTO, Viëtnam verbind tot prestasie vereistes wat strydig is met die tol ooreenkoms is verwyder. Die Beleggingsreg spesifiek verbied die volgende vereistes voldoen: prioriteit te gee aan die aankoop of gebruik van huishoudelike goedere of dienste verpligte aankoop van goedere of dienste van 'n spesifieke plaaslike vervaardiger of dienste uitvoer van goedere of dienste teen 'n vaste persentasie beperking van die hoeveelheid, waarde of tipe van goedere of dienste wat uitgevoer mag word of wat verkry plaaslik kan vaststelling invoer van goedere op dieselfde hoeveelheid en waarde as goedere wat uitgevoer vereistes om sekere plaaslike inhoud verhoudings in die vervaardiging van goedere bepaal vlakke of waardes op R of oplê die vestiging van hoofkantore te bereik in 'n bepaalde plek. Die GVN bevorder aktief buitelandse beleggings in sekere prioriteit sektore of geografiese streke, soos bergagtige en afgeleë gebiede van die land met moeilike ekonomiese en maatskaplike omstandighede. Die GVN spesifiek moedig belegging in die produksie van nuwe materiale, nuwe energiebronne, metallurgie en chemiese nywerhede, die vervaardiging van 'n hoë-tegnologie produkte, bio-tegnologie, inligtingstegnologie, meganiese ingenieurswese, landbou, vissery en bosbou, produksie sout, generering van nuwe plantvariëteite en dierespesies, ekologie en beskerming van die omgewing, navorsing en ontwikkeling, kennisgebaseerde dienste, verwerking en vervaardiging, arbeidsintensiewe projekte (met behulp van 5000 of meer voltydse arbeiders), infrastruktuurprojekte, onderwys, opleiding en gesondheid en sportontwikkeling . A September 2011 Eerste Minister richtlijn verder omskryf die GVN se handelstekort. Buitelandse beleggers is vrygestel van invoerbelasting op vir eie gebruik ingevoerde goedere en wat kan nie plaaslik verkry word, insluitend alle toerusting, masjinerie, voertuie, onderdele en onderdele vir masjinerie en toerusting, grondstowwe, insette vir die vervaardiging en konstruksie materiaal wat nie kan wees plaaslik vervaardigde. Afgeleë en bergagtige provinsies mag bykomende belasting en ander aansporings voorsien aan voornemende beleggers. Viëtnam het ook ingestel verskeie aansporings wat ontwerp is om die belegging van Viëtnamese uitgewekenes en hul gesinne te lok. In 2008 het die GVN erken dubbele burgerskap vir Viëtnamese uitgewekenes, wat toegelaat word om hul status as óf binnelandse of buitelandse beleggers te kies. Real Estate wette toelaat beperkte kategorieë van hierdie beleggers om grondgebruiksregte te koop om huise te bou. VSA burgers van Viëtnamese afkoms kan beskou word as Viëtnamese burgers, tensy hulle formeel hul Viëtnamese burgerskap het afstand gedoen. VSA beleggers van Viëtnamese oorsprong moet die VSA ambassade in Hanoi of die VSA Konsulaat-generaal in Ho Chi Minh City raadpleeg vir meer inligting. Buitelandse maatskappye sien nuwe regulasies buitelandse werkers in Viëtnam as 'n verdere struikelblok vir die uitvoer van sake-aktiwiteite. Besluit 46, wat in werking getree het 1 Augustus 2011, verhoog werkpermit vereistes en vereis werkgewers om 'n plaaslike Viëtnamese vakleerling identifiseer of bewys lewer van 'n formele opleiding plan om buitelandse werkers te vervang voordat Viëtnam 'n buitelander se werkpermit sal uit te brei. Reg om private besit en Instelling Die reg op private eiendom is vasgelê in Viëtnam (artikel 58). Real Estate regte in Viëtnam is verdeel in grondeienaarskap, wat gesamentlik en grondgebruik en die bou van regte, wat privaat gehou kan word. Alle grond in Viëtnam is gesamentlik besit en bestuur deur die staat en, as sodanig, nie buitelanders nie Viëtnamese burgers kan dit besit. Benewens land, kollektiewe eiendom sluit Die Land Reg van 2003 uitgebrei om buitelandse beleggers, sodat titel houers Real Estate transaksies, insluitend verbande uit te voer. Buitelandse beleggers kan verhuur grond vir (hernubare) periodes van 50 jaar, en tot 70 jaar in 'n arm gebiede van die land. Sekere buitelanders kan besit woonstelle, duursame konstruksie, duursame bome en geplant woude vir produksie doeleindes in Viëtnam, maar nie die gepaardgaande land. Beskerming van die intellektuele eiendom Die basis van die regstelsel wat verband hou met eiendomsreg sluit die burgerlike wetboek 2005, die Intellektuele Goederereg 2005, en die implementering van regulasies en verordeninge. Viëtnam het by die Verdrag van Parys op Industriële Eiendom en die Berne Konvensie oor kopiereg en gewerk het om sy verpligtinge na te kom onder hierdie internasionale verdrae. In 2009 het Viëtnam hersiene die wet Intellektuele Eiendom (IE) en IP-verwante bepalings in die Wet op Kriminele Kode met betrekking tot kriminele strawwe vir sekere dade van IPR oortreding of roof. Hierdie weergawes versterk vorige kriminele bepalings uiteengesit in 'n inter-ministeriële omsendbrief uiteengesit. Die GVN ook 'n bevel uitgereik op boetes op Oortreding van IPR, wat die maksimum boetes verhoog tot VND 500000000, (ongeveer USD 23.800) plus beslaglegging van enige winste wat uit die oortreding Wet. Hoewel Viëtnam vordering gemaak in die vestiging van 'n wetlike raamwerk vir IPR beskerming, verskillende vorme van inbreukmaking en piraterij van intellektuele eiendom bly wydverspreid wees. Handhawing van administratiewe bevele en hofbeslissings op IP kwessies bly strydig en swak. Daarbenewens het die stelsel van administratiewe afdwinging is kompleks en houers regte aangeleenthede in verband met strydig koördinasie tussen wetstoepassingsagentskappe. Dikwels owerhede gebruik administratiewe optrede soos waarskuwings en boetes te IPR beskerming af te dwing, want hulle is minder veeleisend op beperkte handhawing tyd en hulpbronne. Die Verenigde State van Amerika, en ander belangstellendes lande, het opleiding vir wetstoepassingsagentskappe, aanklaers en regters gedoen. Sommige besighede en regtehouers het begin om hul regte onder die wet meer kragtig beweer. Een positiewe teken is die groei van Kollektiewe Management Organisasies, veral vir die musiek en publiseer nywerhede, maar die impak van hierdie organisasies en hul vermoë om tantieme te samel namens hul lede bly swak. In onlangse jare, het die regering belowe en dan suksesvol geïmplementeer 'n plan om die regering kantore van onwettige sagteware te raak. Viëtnamese handhawing liggame ondersoek, en in sommige gevalle 'n klopjag en beboet, besighede verdink word met behulp van onwettige sagteware. Maar Viëtnam het nog steeds een van die hoogste pryse van seerowery in die wêreld, en die handhawing bly ongelyk, veral vir sagteware, musiek en films. Regte houers voortgaan om bykomende handhawing aksies teen webwerwe wat inbreuk maak digitale inhoud egter tot op hede te soek, het baie min handhawing aksie geneem om te straf of te voorkom digitale en Internet piracy. Aansienlike vergoeding vir IPR oortredings is slegs beskikbaar onder die middels artikel siviele van die IP wet. Maar, Viëtnam se howe is ongetoets in hierdie verband, en kommer bly oor of die regte houers voldoende toegang tot doeltreffende siviele remedies onder die IP wet. Viëtnam het nog gespesialiseerde IP howe te vestig, en kennis oor IP kwessies binne die regbank bly laag. Kriminele oortredings vervolg onder die Kriminele Kode, en strafregtelike verrigtinge word gereguleer onder die Strafproseswet Kode. In die praktyk, egter, kriminele vervolging word selde gebruik om IPR oortredings vervolg. Deursigtigheid van die regulerende stelsel Vietnam het sy proses vir die maak van en publiseer wette, veral met groot nasionale wette en regulasies verbeter.
No comments:
Post a Comment